سخت تربیتی پروگراموں کا قیام

سخت تربیتی پروگراموں کا قیام

ٹریننگ ایک کامیاب تالا لگا پروگرام کا ایک لازمی حصہ ہے، لیکن یہ بھی سب سے مشکل حصہ ہے کیونکہ کام کی جگہ میں ہر کام کے مقام اور ہر ملازم کو اپنی خاص تربیت کی ضرورت ہے.

سب سے پہلے، یہ ضروری ہے کہ ہر شخص اپنے کردار کو جان سکیں. بیان کریں، متعلقہ ملازمتوں کے کاموں کو تقسیم اور تفویض کریں. تالا لگا کرنے کی کارروائیوں کے سلسلے میں، تین اہم قسم کے ملازمین شامل ہیں: مجاز ملازمین، متاثرہ ملازمین اور دیگر. "مجاز عملے" کا مطلب یہ ہے کہ عملے کو براہ راست میکانی سہولیات کو تالا لگا کرنے میں ملوث ہے؛ "متاثرہ ملازم" کا مطلب ایک ملازم ہے جس کا آپریشن سامان کے تالا لگا کر متاثر ہوتا ہے، عام طور پر بند شدہ سامان چلانے والے ملازمت؛ "دوسرے ملازم" کا مطلب یہ ہے کہ اس علاقے میں کام کرنے والی ایک ملازم جو تالا لگا کرنے والا آلہ چلاتا ہے.

ہر ایک کو ملازم کی قسم کے بارے میں واضح ہونا چاہئے جو ان کے تعلق رکھتے ہیں اور ساتھیوں کے درمیان قریبی مواصلاتی میکانزم قائم کریں. تالا لگا یا انلاک کرنے کے بعد متاثرہ عملے کو واضح طور پر واضح طور پر نوٹس جاری کرنے کے لئے اختیار کرنے والے اہلکار. غیر مقفل آپریشن کے سیکورٹی کو یقینی بنانے کے لئے، تالا لگا دیا گیا ہے صرف مجاز ملازم جو غیر مقفل آپریشن انجام دے سکتا ہے. تالا لگا آلہ پر کارکن کے دستخط کے لئے کمرے ہے، جس پر زور دیا گیا ہے کہ ہر ملازم کو مخصوص کام اور ذمہ داریاں ہیں.

تالا لگا اور الگ تھلگ پوائنٹس کی طرح، دستاویزات تربیت کا ایک اہم عنصر ہے. یہ درج ذیل تین سطحوں پر معاون کردار ادا کرتا ہے. سب سے پہلے، یہ انتظام کرنے میں مدد مل سکتی ہے کہ تمام ملازمین کو نشانہ بنایا گیا ہے. اس کے علاوہ، انتظامیہ آسانی سے تربیت کی چھتوں کی شناخت اور درست کر سکتے ہیں. دوسرا، تربیت کے وقت ریکارڈنگ اگلے تربیتی منصوبہ کو بندوبست کرنے میں مددگار ثابت ہے. اگر مینجمنٹ جانتا ہے کہ جب آخری تربیت تھی، اگلے ایک کو شیڈول کرنے میں یہ بہت آسان ہوسکتا ہے. تیسری، تربیتی ریکارڈوں کا جائزہ لینے کے ذریعے، انتظامیہ نے بندھے ہوئے تربیتی پروگرام کو مزید اعتراض انداز میں دیکھ سکتے ہیں، جو منصوبے کی بہتری کے لئے بھی موزوں ہے.

کام کی جگہ کے مطابق لاک تربیت بھی ہے. اگر فیکٹری کے عملے کو مختلف طریقے سے بولتا ہے تو، تربیت کے زبان ورژن، لاکاؤ نشانیاں اور دستاویزات ہونا لازمی ہے. اس کے علاوہ، ملازمین کو اپنی تربیت کی ضروریات کا اظہار کرنے اور ان کی ضروریات کے مطابق تربیتی مواد تیار کرنے کے لئے حوصلہ افزائی کی جاتی ہے.

OSHA کی ضروریات کے مطابق، لاک آؤٹ ٹیگ آؤٹ ٹریننگ کم از کم سال میں ایک بار منعقد کی جانی چاہیے. تاہم، ہمیں یہ کم سے کم معیار کے طور پر، مثالی فریکوئنسی کا احترام کرنا چاہئے. بہت سے معاملات میں، بار بار تربیت لازمی ہے کہ اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ اہم مرمت اور بحالی کا کام محفوظ طریقے سے کیا جائے. یہ سب سے پہلے حفاظت کے ملازمتوں کے نفسیاتی شعور کو بھی مضبوط بناتا ہے. تنظیم میں تربیت کی فریکوئنسی کا تعین کرتے وقت، خاص طور پر فیصلہ سازی میں ملازمتوں کو شامل کرنے کے لئے خاص طور پر اہم ہے اور اس بات کا یقین کرنے کے لئے کہ انتظامیہ نے احتیاط سے اس کے ملازمتوں کے مشورہ پر غور کیا ہے.