64 پیڈلاکس مینجمنٹ لاک آؤٹ اسٹیشن۔

64 پیڈلاکس مینجمنٹ لاک آؤٹ اسٹیشن۔
مصنوعات کی تفصیل

حصہ نمبر:   LK04۔

مینجمنٹ لاک آؤٹ اسٹیشن۔

a) سطح کے اعلی درجہ حرارت سے چھڑکنے والے پلاسٹک ٹریٹمنٹ اسٹیل پلیٹ سے بنا ہے ۔

ب) 32 پیڈلاک پوزیشنوں کے ساتھ ، ہر پیڈلاک پوزیشن میں 2 پیڈلاکس یا ہیپس لگ سکتے ہیں۔

c) O وہاں کے سائز اور تفصیلات اپنی مرضی کے مطابق کیا جا سکتا ہے.

 

پارٹ نمبر

تفصیل

LK04۔

450 ملی میٹر (ڈبلیو) × 600 ملی میٹر (ایچ) × 85 ملی میٹر (ڈی)

کیمیائی پلانٹ توانائی کی تنہائی پروگرام 1۔

کیمیائی توانائی سے الگ تھلگ کرنے کا منصوبہ (انرجی الگ تھلگ پلان ، ای آئی پی) پر الزام لگایا جاتا ہے کہ وہ تمام مضر توانائی ذرائع کی تیاری کرتا ہے ، جیسے مشینری یا سامان کی دیکھ بھال کا عمل ، تعمیر ، بحالی ، مشینری یا سامان کی دیکھ بھال یا اس منصوبے میں ردوبدل کو روکنے کے لئے اس کی ذاتی چوٹ یا پیشہ ورانہ بیماری کا سبب بن سکتا ہے۔ حادثاتی طور پر ٹرانسمیشن ، اسٹارٹ ، یا توانائی کے رساو جیسے اچانک رہائی ، جیسے آگ یا دھماکے کے حادثات۔

عام طور پر ، کیمیائی پودوں میں توانائی کے ذرائع برقی توانائی ، کیمیائی توانائی ، متحرک توانائی ، دیپتمان توانائی ، گیس توانائی ، تھرمل توانائی ، ہائیڈرالک توانائی ، ممکنہ توانائی اور اسی طرح کے ہیں۔

ہر مخصوص عمل پائپ لائن ، سازوسامان یا آلے کی بحالی یا تزئین و آرائش کے کام کے ل energy ، ایک معقول اور مکمل توانائی کی تنہائی کی منصوبہ بندی تیار کریں ، ممکنہ خطرناک توانائی کے منبع کی حادثاتی رہائی پر مؤثر طریقے سے قابو پاسکتی ہے ، اہلکاروں اور کمپنی سازوسامان کی املاک کی حفاظت کو محفوظ رکھ سکتی ہے۔

اچھی توانائی سے الگ تھلگ منصوبہ بنانے کے ل make ، ہمیں تین مراحل سے شروع کرنا ہوگا: تیاری ، منصوبہ بندی اور عمل درآمد۔

رن اپ۔

اس مرحلے پر ، کیمیائی عمل کے پروڈکشن پلانٹ کا انتظامی عملہ بحالی یا پروجیکٹ کے کام کے مواد اور دائرہ کار کے مطابق توانائی کی تنہائی کا منصوبہ تیار کرے گا۔ انتظامی علاقے میں موجود افراد کو توانائی کی تنہائی کی منصوبہ بندی کے طریقہ کار کی تربیت اور امتحان پاس کرنا ہوگا ، اور عمل کے بہاؤ ، پروڈکشن آپریشن پوائنٹس اور عمل کے پائپنگ آلات میں توانائی کے دیگر ذرائع سے بھی واقف ہوں گے۔

ایریا کے اہلکار صفائی ستھرائی کے منصوبوں ، صفائی پروسیسنگ کی تیاری کے ل the سامان ، پائپ لائنز یا آلات کو الگ تھلگ کریں۔ عمل کے سازوسامان میں بقایا مواد اور کیمیائیوں کی خصوصیات ، درجہ حرارت ، دباؤ اور نقصان دہ کے مطابق ، صفائی منصوبہ کو بقیہ مواد کی محفوظ منتقلی ، ہتھیار ڈالنے اور نکاسی آب اور صفائی کے منصوبے کو تفصیل سے بیان کرنا اور کنٹرول کرنا ہوگا۔

صفائی کا منصوبہ ایک تفصیلی معیاری آپریٹنگ طریقہ کار ہونا چاہئے ، جس میں مخصوص طریقہ کار ، حفاظتی تحفظ کی ضروریات اور صفائی کے بعد معائنہ کرنے والے طریقوں اور معیارات شامل ہیں جب سائٹ پر عمل کے سامان اور پائپ لائن کے بقایا مواد کی صفائی کی جاتی ہے۔

اگر عمل کے سازوسامان اور پائپ لائنوں کے عمل کا ذریعہ اشتعال انگیز ، دھماکہ خیز ، زہریلا اور نقصان دہ کیمیکلز ہے تو ، صاف شدہ پروسیسنگ آلات اور پائپ لائنوں کو ایل ای ایل (لوئر لمیٹڈ ایل ای ایل) ڈیٹیکٹر اور پی آئی ڈی وی او سی کا پتہ لگانے والے کے ذریعہ کم سے کم دھماکہ خیز حد اور باقیات کی زہریلا کی پیمائش کرنے کی ضرورت ہے۔ محفوظ آپریشن کو یقینی بنائیں۔

یقینا ، حتمی صفائی کے منصوبے پر ضلعی آپریٹرز کے ذریعہ مکمل طور پر بات چیت کی جانی چاہئے اور اس پر عمل درآمد اور عمل درآمد سے قبل ضلعی سپروائزرز کی منظوری دی جائے گی۔

ایک مکمل اور معقول صفائی منصوبے کا نفاذ عمل کے علاقے میں عمل کے سازوسامان اور پائپ لائنوں میں بقایا توانائی کی موثر صفائی کے لئے ایک کلیدی عنصر ہے ، جو بقیہ پروسیسنگ مواد اور کیمیائی مادوں کو اچھی طرح سے یا بڑی حد تک صاف کرسکتا ہے ، اور اوور ہال آپریشن ایریا کی حفاظت کو یقینی بنائیں۔


تحقیقات