لاک آؤٹ ٹیگ آوٹ۔

لاک آؤٹ ٹیگ آؤٹ۔

ذاتی تالے ہینڈ اوور۔

جب ذاتی لاکنگ اپنائی جاتی ہے ، اگر کام شفٹ کے دوران مکمل نہیں ہوتا ہے یا عملہ کو کام کی تکمیل سے قبل فیکٹری چھوڑنے کی ضرورت ہوتی ہے تو ، شفٹ ورکرز یا ان کے لائن سپروائزر کو آگاہ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے۔ شفٹ ورکرز یا لائن سپروائزرز کو فیکٹری کھولنے اور فیکٹری چھوڑنے سے پہلے لاک آؤٹ ٹیگ آؤٹ کرنے کی ضرورت ہوتی ہے ، اور پھر شفٹ ورکرز اپنے ذاتی تالے جاری کرسکتے ہیں۔

جانشین پہلے تالے لگا اور شفٹ کے بعد انلاک ہوجاتا ہے۔


اجتماعی تالا ہینڈ اوور۔

علاقائی اکائیوں

1. جب کام تبدیل نہیں ہوا جب شفٹ تبدیل کیا جاتا ہے تو ، علاقائی یونٹ کے اجتماعی تالا ، انفرادی تالا اور "خطرناک ممنوعہ آپریشن" کے ہینگ ٹیگ کو نہیں اٹھا سکتا۔

2. جانشین کو لازمی طور پر اپنے ذاتی تالے سے علاقائی یونٹ کے اجتماعی لاک باکس کو لاک کرنا ہوگا ، اور پھر ذاتی تالا منتقلی کے ذریعہ جاری کیا جاسکتا ہے۔

تعمیراتی یونٹ۔

شفٹ فرد سب سے پہلے apanage یونٹ کے اجتماعی تالا کے باکس کو لاک کرنے کے لئے جانشین کا انتظار کرتا ہے ، شفٹ شخص اپنا انفرادی تالا ہٹا سکتا ہے۔

اس سے پہلے کہ تعمیراتی یونٹ کے اہلکار سائٹ کو چھوڑ دیں ، تعمیراتی یونٹ کا انچارج شخص اور تمام تعمیراتی عملہ ذاتی تالہ اور ماتحت یونٹ کے اجتماعی لاک باکس کو "خطرناک حرام شدہ آپریشن" نشان کے ساتھ ہٹائے۔

اگر کام کئی شفٹوں تک جاری رہے گا تو ، علاقائی یونٹ اور تعمیراتی یونٹ کا انچارج فرد ذاتی حفاظت کے تالے کو تالے لگانے کی اجازت دے سکتا ہے ، اور کارکن اس وقت تک تالا نہیں لگا سکتا جب تک کہ وہ اس شخص سے اجازت حاصل نہ کرے۔ سائٹ چھوڑنے سے پہلے چارج کریں۔